Jeśli przy zamówieniu został podany NIP firmy, to fakturę wyślemy maksymalnie w ciągu 7 dni od zakupu. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kontaktować się mailowo na adres info@instacademy.pl.
Wygasł/nie działa mi link, co zrobić?
Link jest aktywny przez 7 dni, po tym czasie niestety nie ma już możliwości pobrania produktu.
Gdzie znajdę zakupione produkty?
Po zaksięgowaniu płatności za zakupy na Twojej skrzynce mailowej pojawi się wiadomość z linkiem do pobrania. Link jest aktywny tylko przez 7 dni od momentu zakupu produktów.
Nie otrzymałem/am linku do pobrania podręczników. Jak mogę go dostać?
Link przesyłany jest przez system po zarejestrowaniu płatności. Jeśli do tego czasu nie otrzymałeś/aś linku, napisz do nas na adres info@instacademy.pl, sprawdzimy status płatności i po weryfikacji prześlemy nowy link.
Gdzie kontaktować się w sprawie współpracy, szkoleń i konferencji?
Po dodaniu wybranego produktu do koszyka dodaj swój kod w ramce „Twoje Zakupy”.
Czy podręczniki mogę otworzyć na urządzeniu kindle?
Urządzenie kindle nie odtwarza zdjęć oraz kolorów, które są bardzo istotne w podręcznikach, więc pliki się na nim nie otworzą. Podręczniki możesz czytać na komputerze, telefonie, tablecie oraz laptopie.
Czy można kupić książkę w postaci fizycznej?
Nasze podręczniki występują tylko w wersji elektronicznej.
Zapisałem/am się do newslettera, ale go nie otrzymałem/am. Jak mogę go dostać?
Przy jakichkolwiek problemach z newsletterem pisz na adres info@instacademy.pl